Müşteri Hizmetleri

Müşteri Memnuniyeti                                                                                                                    
   Asrın en önemli hedefi olan müşteri memnuniyeti ve müşteri gelecek beklentilerini karşılamak için satış sonrası hizmet anlayışımızı geliştirdik. Üretimin ve güçlü satışların avantajını kullanarak YETERLİ ve SÜREKLİ STOK anlayışını yerleştirdik. Yedek parça yönetim sistemi ve otomasyon programlarıyla online kritik yedek parça monitorizasyonu ile servisimizi sürekli yeterli ve güçlü hale getirdik.  

Kalite                                                                                                                                          
  Archem Diagnostik LTD. servislerinde “Müşteri Memnuniyeti” ve ''Müşteri Beklentileri'' temel hedeftir. Müşterinin de daima beklentisi sürekli, sürdürülebilir, test edilebilir, anlaşılabilir ''KALİTE ve KALİTE ANLAYIŞI''dır. Sizlere sunduğumuz hizmetlere, ürünlere ilişkin görüşlerinizi, önerilerinizi varsa beklentilerinizi “Anket Formu” ''Servis Sonrası Anket Formu'nu doldurarak tarafımıza göndermenizden büyük mutluluk duyarız. 

Uzman ve Profesyonel Kadro 
                                                                                            
 
  Archem Diagnostik LTD.
Servisleri’nde bakım—onarım işlemleri; konusunda uzman, deneyimli, yoğun eğitim programlarından geçmiş, kaliteli hizmet vermeyi ilke edinen, mühendis, tekniker ve teknisyen kadromuz tarafından hassasiyetle gerçekleştirilir. Yapılan tüm işlemler, cihaza veya komponentlere yapılan tüm müdahaleler elektronik kayıt ortamlarında, cihaz özlük dosyalarında titizlikle saklanır. 
   Temsilcisi olduğumuz üretici firmalardaki teknolojik gelişmelere, ürün güncellemelerine paralel olarak, yurtdışı ve şirket içi eğitim programları ile bilgi akışını ve becerisini sürekli olarak tazeleyen uzman kadromuz sürekli hizmetiçi müşteri odaklı eğitimlerle dedesteklenerek profesyonel hizmeti sürekli olarak sunarlar. 
    İhale departmanı; profesyonel teknik şartname bilgi altyapısı ve sofistike maliyet hesap parogramlarıyla ihalelerde verilen tekliflerin reel maliyetlerini, istenen şartların anlam ve ciddiyeti konusunda bayilerimizi ihale öncesi özet dosyalar halinde ve destekleyici programlarla yönlendirir ve eğitir. 'Hızlı çözülen her problem küçük, yavaş çözülen her problem büyüktür' ilkesiyle eğitilmiş profesyonel teknik servis kadromuz seri müdahale ve seri çözüm üretme potansiyeli edinecek bir eğitim süreciyle yola çıktı. Otomatize edilmiş 'cihaz test chart'ları, servis sonrası  Önceden titizlikle QC dosyalarıyla periyodik bakım veya onarımı yapılan sistemlerin sonrasına ait gözden kaçanbir ayrıntının olmaması sağlandı.  
 
Güven                                                                                                                                        
    Archem Diagnostik LTD.. Servisleri’nde onarım işlemlerinden önce, arıza analizi yapılmaktadır. Yapılacak işlemler ve bu işlemlerin maliyeti konusunda müşteri-bayi bilgilendirilir. Garanti kapsamında olan ürünler için GARANTİ BELGE'lerimizde yazılı olan kurallara ve taahhütlere göre işlemler yürütülür. Çok ekonomik maliyetlerle garanti süreleri 5-7 yıla kadar uzatılabilir veya SATIŞ SONRASI SERVİS-BAKIM SÖZLEŞMELERİ yapılır. Yapılan işlemler yazılır, yazılan işlemler yapılır. Afaki, spontane, sistemik olmayan uygulamalardan kaçınılarak, kurumsallıktan ayrılmadan müşteri odaklı çözümler sunulur. Sabit fiyat listeleri ve fiyatlandırma politikaları ile müşteri kendi yarını için çok berrak öngörülerde bulunur, ön görülemez risklerle karşı karşıya kalınmaz.